Just nu

Ligger i sängen helt utmattad och ser på gamla avsnitt av "halv åtta hos mig" som jag råkat missa, undertiden som jag äter lite pocky som jag köpte med mig hem i tisdags när jag och Emelie gjorde stan i Luleå.
Tänkte väl bara kika in här och ge er en liten uppdate på min vecka. Skulle egentligen varit ledig på måndagen med jag fick hoppa in för ett kvällspass.
I tisdags var jag i Luleå som sagt. Blev en ganska snabb vistelse bestående av "powershopping", skvaller och donken. När jag kom hem hade jag påsar fyllda med fynd. Bla. lush's snow fairy showergel som jag har längtat efter samt lite godsaker från thai shopen (därav all pocky).
Samma dag hade jag filmkväll hemma hos Emelie, såg någon rolig komedi/drama som jag helt glömt namnet på.
Tisdag till onsdag agerade jag hundvakt. Ronja och jag levde rövare i lägenheten. På onsdagen kom Emelie också förbi och vi lagade en sen lunch/tidig middag bestående av färskostfylld kyckling med rotgrönsaker i ugn. Supergott! 
Gårdagen och idag har bestått av jobb och nu ligger jag helt matt i sängen och jag har inga som helst planer på att göra något annat ikväll.
Får be om ursäkt för bristen på bilder samt bilder med bra kvalitet, får leta rätt på en bättre kamera än min i-phone.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0