Onsdag 201113

Äntligen får man lägga sig i sängen efter en dag med mycket hålligång. Började dagen med att dammsuga lägenheten, diska, tvätta en massa kläder samt fota några klädpaket som jag ska sälja. Sedan skjutsade jag runt mamma för att hon skulle göra några ärenden runt stan. Vi tog en lunch tillsammans och sedan skjutsade jag hem henne igen. Hämtade även upp hunden som jag nu ska passa i någon dag. På väg hem till lägenheten stannade jag till på butiken för att köpa lite ingredienser till diverse julfika jag skulle baka. 
Väl hemma ställde jag mig direkt i köket och började laga knäck och ischoklad. Passade även på att frosta av frysen.
Nu ligger jag helt slut i sängen och har inga som helst planer på att göra något annat. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0