Söndag 240411

Träningsabstinens! ut, springa, nu!

22:56
Då är man hemma från springrundan, har sprungit ca en timma nu. Det gick jättebra, hade förstås med min lilla springkompis (ronja). Hon tackar aldrig nej åt en promenad.
När jag kom tillbaka hem till mitt hus så ser jag två små människor som står vid hallfönstret och spionerar på mig. När jag öppnar dörren så märker jag att de små spionerande människorna var mamma och pappa som har suttit och oroat sig över att jag varit borta och sprungit så länge. De trodde säkert att jag hade blivit bortrövad eller något, så de hade ringt josse och gjort henne lite orolig också. Mina föräldrar hade tydligen tänkt åka ut med bilen för att leta efter mig/mina kvarlevor men jag hann precis komma hem innan de han öppna dörren haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0