5 saker ni kanske inte visste om mig

Ligger hemma i sängen och hostar och snorar. Blev nog förkyld då vi satt ute och grillade i kylan på valborg.
I brist på saker att göra tänkte jag lägga upp 5 saker ni inte visste om mig.
1. Jag måste hålla för näsan då jag dyker under vatten.
2. Jag är väldigt flygrädd. 
3. Jag är sämst på att skala potatisar eftersom mina föräldrar gjorde det jämt åt mig tills jag var typ 15.
4. Jag kan bara dricka kaffe och te om det är lite varmare än rumstemperatur, det är därför jag jämt har så mycket mjölk i kaffet.
5. Om det fanns en råvara som jag var tvungen att äta i resten av mitt liv så skulle det lätt vara potatis.
 

Kommentarer
Postat av: josse

potatis 4life!!

2014-06-10 @ 06:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0