Tokyo dag 2 onsdag 060714; tecermoni, promenader, katsu karre

Eftermiddagen var fullspäckad med altiviteter. Bland annat var vi på en traditionell japansk tecermoni som fölls i ett annat hostle nära vårat. Jag och Gustav fick ställa upp som testpersoner.
Efter tecermonin stannade vi kvar och kollade på en annan "föreställning" eller vad man nu ska kalla det. Kan sammanfatta den andra föreställningen med tre ord; florist + buddhist + basist. Kan vara det mest udda jag varit med om, var tvungen att hålla mig för skratt under hela föreställningen (video på föreställnigen finns på min instagram @josefinbodin)
När alla aktiviteter på det andra vandrarhemmet var färdiga gick vi iväg på jakt efter katsu karre. Efter vi virrat runt i stan i vad som känts som en evighet hittade vi äntligen ett ställe som sålde det (co co curry house, rekommenderas starkt)   
Då vi var mätta och belåtna tog vi en annan väg hem till vårat hostle. Vägen ledde oss till några gamla tempel.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0