Dag 3 torsdag 070814; asakusa don quijote

Glömde berätta att vi gick in på asakusa don quijote igår efter middagen. Don quijote är en butik med fem våningar, varje vånig säljer olika saker. På den första är det livsmedel, den andra är det kosmetik, den tredje tror jag det var optiker mm. På den fjärde var det teknikprylar och på den femte var det blandat. Kan hända att jag blandat ihop våningarna lite. 
Det bästa med den här butiken är att den har öppet 24/7 så vi gick dit kring ett på kvällen. När jag gick ut därifrån   hade jag kassar fulla av cirkellinser, lösögonfransar och hudvårdsprodukter. Hade tänkt göra ett inlägg då jag kommer tillbaka till Sverige på vad jag har köpt i Japan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0