Tillbaka!

Oj här har det varit dött ett bra tag. Tog semester från bloggen också i sommar så nu kommer det att dyka upp lite bilder och text i blandad ordning, så håll ut!
Kan passa på att skriva vad jag har gjort idag. Vaknade sådär kring sjutiden av att jag hörde ett hulkande ljud från hunden, det tog mig en stund innan jag insåg varför hon lät så men när jag väl kom på det så sprang jag upp från sängen så fort jag bara kunde men det var för sent. Möttes av en "pizza" på vardagsrums mattan. Då var det ju bara att göra sig av med den så nu är jag på spaning efter en ny. Lika bra, den behövdes ju ändå typ saneras.
Annars har jag tagit det lugnt under dagen, blev några långa promenader med vovven i regnet och senare mot kvällen var det födelsedagsfika hos Malin och Jens. Riktigt mysigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0