08092013

Spenderar helgens sista timmar med att förbereda matlådor inför kommande veckan, slängde ihop lite lax med pesto- och soltorkadetomater-röra + pasta. Är så otroligt spänd inför morgondagen. Kommer nämligen praktisera på en förskola hela nästa vecka och jag kunde inte vara gladare! Anledningen till varför jag ska praktisera är för att jag tror mig äntligen kommit på vad jag vill plugga till nästa höst och jag vill bara känna mig extra säker på mitt val. Vill ju inte precis påbörja en treårs utbildning samt ta studielån och känna att jag valt fel.
Får bli ett kort inlägg, sängen väntar.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh lycka till! /slemmy

2013-09-09 @ 09:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0