Torsdag 040113

Känner mig helt slö i hela kroppen, undrar om jag inte håller på att dra på mig någon förkylning eller feber. Hoppas då verkligen inte det, känndes som att jag sjuk för bara någon vecka sedan. 
Hursomhelst ber jag om ursäkt ännu en gång för den långa bloggtorkan. Har bara haft mycket att göra på sistone.
Kan dra en liten snabbgenomgång om vad som har hänt.
Jobbar på som vanligt på ICA, har börjat ta tag i körkortet nu, varit på pepparkaksbak med gugges familj och släkt, festat, firat jul hemma hos mina föräldrar och firade nyår i nalovardo.
Annars då? Mannen min kom hem för några timmar sedan men sin nya leksak; en 3d tv. Den har han hållt på att pilla på idag. Så himla söt, han är nästan som ett litet barn på julafton. 
Nu ska jag ta och avrunda det här inlägget, kommer nog skriva något mer detaljerat inlägg om jul och nyår men nu ska jag nog hoppa i duschen och efter det krypa ner i sängen med min nya bok; "femtio nyanser av honom" som jag fick av Malin och Jens i julklapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0