Söndag 210413

Dåligt med uppdateringar här som vanligt. Tänkte summera helgen lite snabbt som har varit. I fredags hamnade jag hos Josse och alla de andra i kollektivet på degan där det dracks te för fullt.
På lördagen drog jag en sväng på lions loppis med Gabbe och Christian där jag fyndade en fejk päls kappa som jag har suktat efter så länge. Efter lions gick vi runt på stan där vi träffade Emelie och Petra. Det slutade med att vi köpte med take-away som vi åt på Petras och Lars balkong. 
Senare på eftermiddagen hamnade jag hos Leo där vi åt dumpster dinner soppa som han hade dumpstrat dagen innan. 
Smakade soppan som var jättegod innan jag var tvungen att rulla tillbaka till stan för att hinna till golden dragon där jag var bjuden på trerätters födelsedagsmiddag av Gugges föräldrar. Efter middagen gick jag mätt och belåten vidare till Petra igen där det var galej. 
Efter den fullspäckade lördagen så blev det en relativt lugn söndag hemma hos mina föräldrar där jag hade släktfika för att fira att jag snart fyller 20. Fick bla. några muminmuggar och böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0