Torsdag 111012

Det blev tydligen en jobbdag för mig idag. Blev inringd för ett kortare kvällspass. Nu är jag då hemma och har precis ätit en god thaiwook/gryta som jag snabbt improviserade ihop. Smakade mycket bättre än vad jag förväntade mig, får lov att skriva upp receptet någonstans. Blandade bara ihop en färdig curry grytbas med en massa grönsaker + nudlar. Mums!
Nu ska jag hoppa in i duschen och efter det ska jag krypa upp i soffan och slå på nå new girl. Har inte sett det förut men jag har hört bra saker om serien så jag hade väl tänkt ge den en chans. 
Ps bad pappa mmsa en bild på Ronja som hade varit hos veterinären idag och nu har hon en stor parabol runt halsen, så himla söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0