Tisdag 131112

Har varit en rätt produktiv dag för min del idag.
Dagen började men att jag klev upp och fixade mig som vanligt och runt tio tiden drog jag på ett ordenligt lager varma kläder och traskade mot arbetsförmedlingen där de hade någon slags informationsträff om jobbgarantin.
Efter det bar det vidare till jobbet där jag köpte mat för att fylla ut det lilla tomrummet i kylen. Gick hem, packade in varorna i kylen, hämtade upp tvätten från källaren. När hussysslorna var klara så drog jag på min vinterjacka och traskade ännu en gång ut i kylan. Denna gång med destination; korpen där jag körde ett mördarpass för rygg & armarna. Inte ofta jag tränar armar så det lär nog kännas imorgon haha.
Kom lagomt hem för att möta prinsen min som hade precis kommit hem från jobbet. Då var klockan kring fyra så då var det bara att skynda sig till duschen för att senare hinns börja med middagen någon lämplig tid.
Till middag blev det marinerad kyckling med sötpotatisklyftor i ugn. Har återupptäkt min kärlek till sötpotatis igen. Så himla gott! Hade egentligen tänkt hinna med ett bullbak men det får jag nog vänta med tills imorgon. 
Nu blir det sängen, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0