Måndag 230112

Måndag igen och tillbaka till rutin igen. Men det gör ingenting eftersom jag har haft en så bra helg (igen). På fredagen var jag bortbjuden på trerätters middag hos Simon som hade fyllt år. Åt stört mycket. Senare mot kvällen rullade jag hem till Gugge och spenderade natten där. På lördagen sprang jag runt på stan och lämnade in cvn på alla möjliga arbetsplatser. Håller fingrarna krossade för att någon ska höra av sig angående jobb. Senare samma dag lagade jag och mannen gomiddag som bestod av enchiladas med sallad och mormorsaft, och som underhållning till maten såg vi på adventure time. Efter maten åkte vi på smash/ölkväll hos Micke i öjebyn. På söndagen slappade vi mest hela dagen. Sov länge och kollade på massa tv-serier. Vi for också iväg till Gustavs föräldrar och åt middag där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0