Året som varit

Snodde en lista från Sofies blogg.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tatuerade mig och drog ut på krogen.


2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min kusin fick en liten pojke.

4. Dog någon som stod dig nära?
En tjej som jag och min syster umgicks med ibland då vi var små och en kille som jag träffat på fest ett flertal gånger.

5. Vilka länder besökte du?
Inga.

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? Körkort och något jobb skulle inte sitta helt fel.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 22/7-2011 Då jag träffade Gugge för första gången.
(Foto: Emelie Lindberg)

8. Vad var din största framgång 2011? Varit med spontan.

9. Största misstaget? Vet it.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Varit lite småförkyld någon gång.

11. Bästa köpet? Tatueringen.


12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, mat och festivaler.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina vänner och Gugge.
(Foto: Gabrielle Degerman)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Beirut - Nantes, Bombay bicycle club - Rinse me down mm.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Har varit betydligt gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Rest mer och tränat.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat.

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen + mormor sen drog jag ut med gugge och cruisade runt i piteå lite.

19. Blev du kär i år?
Jo! ♥
(Bild från halloween)

20. Favoritprogram på TV? Modern family, true blood och blue mountain state.

21. Bästa boken du läste i år?
Hungerflickan.

22. Största musikaliska upptäckten? The paper kites.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Typ pengar?

25. Något du önskade dig men inte fick? Tror inte det.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Minns it riktigt, umgicks med vänner?

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ta vara mer på alla chanser man får.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Blandad.

29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner och Gugge.


30. Vilken kändis var du mest sugen på? Vet it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0