Måndag 031212

Har varit ledig hela dagen idag. Det kändes väldigt välbehövt efter att ha jobbat hela helgen, av någon anledning känns det alltid tusen ggr jobbigare att jobba helg. Det kanke beror på att man vet att alla andra får sova ut.
Har då iaf städat städat idag, tvättad kläder, gjort bort julklapparna för i år. Då jag likaså var i stan så passade jag på att handla nytt värmeskydd för håret, gardintyg, ett bälte och lite andra småsaker. När jag kom hem efter den lilla shoppingrundan sydde jag en gardinkappa som jag ska hänga upp i matsalen. 
Stod även för matlagningen idag, jag bjöd på skagentoast till förrätt och lax i ugn med hemmagjord klyftpotatis med smörstekt sparris och citronsås. Mums! 
Hade egentligen tänkt hinna med att träna idag men jag får vänta med det tills imorgon. Nu ska jag se på senaste episoden av new girl. Jag är helt fast!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0