Söndag 220412

Har haft en så otroligt bra helg. Igår drog jag och mannen till thai garden och åt finmiddag, som förrätt åt jag satai kycklingspett och som varmrätt en vegetarisk gröncurry gryta med tofu. Sen när vi kom tillbaks till lägenheten med varsin foodbaby så möttes jag av världens överraskning när jag öppnade dörren och såg att Gustav hade anordnat finaste överraskningsfesten till mig. Mycket fint folk, fina dekorationer och dricka så det räckte och blev över. Den bästa födelsedagen som jag har varit med om i mitt snart 19 åriga liv! Idag har jag då försökt städa lägenheten efter gårdagens festligheter samt ätit födelsedagsfika med släkt och vänner.
Det bästa med den här helgen är att jag har haft en så bra födelsedag även fast jag inte fyller år förräns imorgon.

En bild från lördagens festligheter.

Foto: Rebecca Kempe

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0