Flötuträsk

Här kommer bildregnet från flötuträsk som jag lovade er tidigare.
På fredag morgon efter mycket om och men rullade vi äntligen iväg till stugan. Här har vi en bild på Martin.
Sötjosse.
Vi spelade massa rappakalja. Här har vi en bild på finemannen min.
Simon.
David var taggad.
Invigde grillen.
Rajno.
Jag står och flippar massa kött.
Micke.
Patrik var väl förberedd för stuglivet och hade packat med sig overall och glaze.
Efter att ha frysit vid grillen ett tag var det äntligen dags för mat.
Provsmakade Rajnos utlra death- och beyond death-sauce. Kanske inte det smartaste draget jag har gjort.
Efter maten blev det festligheter. Här har vi en söt Rebecka.
Emelie och Patrik.
Senare fick vi besök av Rasmus och Johanna som hade med sig ett spel som de hade hittat på själva.
David och Björn.
I spelet blev vi indelade i två lag. Team Gurra och team whitewolf. Jag var i lag whitewolf. Tävlingen bestod av tio delmoment. Det lag som flick flest poäng skulle i slutet få dela ut 50 klunkar till motståndarlaget.
Ett av delmomenten var frågesport som jag tävlade mot Simon i.
Domarna Rasmus och Johanna.
I nästa delmoment så behövde man en spelare från vardera lag som var törstig. Patrik och Martin utseddes till denna gren. Det blev vinhalsartävling som whitewolf vann.
Några från team Gurra. Emil, Josse och Simon.
Lagledare Emelie, team whitewolf.
Ett annat delmoment var popcornblåsartävling. Här står team Gurra och tästar sugrören.
Den sista och bästa tävlingen var förståss danceoff mellan lagledarna.
Det låg väldigt jämt men det slutade med att team Gurra tog hem vinsten.
Efter tävlingen dansade vi allihopa.
Morgonen därpå gick vi ut och grillade frukost.
Foto: Gabrielle Degerman.

Kommentarer
Postat av: Kempe

Haha, du kan va söt :D

fina bilder!

2012-04-13 @ 20:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0