Halloween del 2

Fredag
Hade praktik på morgon, efter praktiken gick jag och Sofie iväg till gugge för att göra oss klara innan vi skulle vidare till klubbis. När vi var framme på klubbis dracks det termosöl i mängder med finfolket, blev även en hel del dansande. Några timmar senare tog vi alla taxin in till stat där festligheterna fortsatte.
Lördag
Slömorgon hos Gustav. Sov, såg film, sov, såg film osvosv. Vid femtiden promenerade jag in till stan för att äta finmiddag med släkten på Golden. Tjock och mätt rullade jag tillbaka hem till gugge, fixade mig klar för kvällen därefter åkte vi vidare till degeränget där vi var på fest hos mange. Tog inte lång tid innan vi åkte vidare till nästa fest som hölls inne i stan hos Emma. Vid 12 slaget skulle de flesta vidare till stat, jag åkte hem till Gustav istället iom att jag inte hunnit fylla 20 ännu. Som tur var kom Rebecca förbi så jag slapp spendera kvällen ensam. Vi drack massa te och kollade på blue mountain states.
En kopp och tre avsnitt senare åkte Rebecca hem, men det dröjde inte länge förrän gugge kom hem (med kebab!).
Söndag
Ännu en slömorgos hos Gustav. Kollade på film, drack te, sov, åt marmeladmackor, sov, såg film sov osvosv.
Bild tagen av Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0