Fredag 010711

Skönt att äntligen få sitta ner ett tag och bara ta det lugnt. Har varit i full gång hela dagen idag.
Började dagen med att jag och Sofie cyklade in till stan, gick till cau & co där jag fick en välbehövd klippning. Efter jag var färdig hos frissan så gick vi till museet och kollade på en utställning om manligt mode genom tiderna.
När vi var färdiga på stan tog vi cyklarna vidare till öjebyn där vi var på den årliga kyrkmarknaden. På marknade köpte jag lite vita fjädrar som jag har tänkt ha till mitt projektarbete i trean. Ni får veta mer om mitt projektarbete lite senare. Innan vi åkte hem från marknade så stannade vi till vid café humlan där vi lunchade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0