Tisdag 071210

Då är man äntligen frisk och jag firar det med ett hårt pass på gymmet med Linn. Skönt att man har gjort bort att vara sjuk innan jul. Och på tal om jul, om två veckor är det jullov, känner redan stressen inför julklapps handlandet. Har som tur är bara två julklappar kvar att köpa.
Jag kanske också kan berätta lite om vad jag gjort i helgen. På fredagen kom mamma och hämtade mig från Luleå, kom hem ganska sent den dagen. Såg på idol men missade utröstningen, kanske lika bra iom att Olle åkte ut. Det var sista gången jag ser på idol. Senare samma kväll mötte jag upp Carro för att ta en uppfriskande promenad i den härliga vinterkylan.
På lördagen var jag på stan med Emma, lika trevligt som vanligt. Vi har småplanerat att vi ska umgås på nyår, vad vi ska göra vet vi inte ännu.
På söndagen släpade mamma med mig på bio, vi såg på den senaste HP filmen, som jag redan har sett.
Efter bion fick man ett sms från en hungrig Boström så spenderade eftermiddagen hos honom, såg på film och åt latmat.
Nu finns det nog inte så mycket mer att säga. Nu ska jag sova, det är sent, men det gör inget för vissa har ju sovmorgon till kvart över ett. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0