Nästan hemma!

Då var man hemma i det kalla Sverige, eller hemma och hemma, är fortfarande kvar på arlanda. Vårt flyg går inte förrän kring nio idag så vi fick övernatta på flygplatsen.
Är så trött så att det är inte riktigt klokt. Har endast fått sova ca fyra timmar inatt. Vi byggde ihop varsin "säng" av två fåtöljer, vaknade konstant upp av att de delade på sig. Kan inte somna om heller, har en sådan hemlängtan till lilla Piteå och till finemannen min som jag ska pussa på så mycket när jag kommer hem.
Har tänkt göra några inlägg om resan + lägga upp bilder när jag kommer hem.
Tills dess får ni en bild på mig och Simon från igår när vi kom fram till Stockholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0