Halloween

Här kommer lite bilden från min och Gustavs halloweenfest i lördags.
 
Här har vi Martin som Captain Spaulding.
Petter kom utklädd till cowboy och Anna-Maria var en docka.
Här har vi en liten jossian.
Gustav var snake eyes. 
Här har vi en bild på Simon och jag. Simon var en youtube video där man själv fick skriva kommentarer, riktigt roligt, ja! Själv var jag en pop-art seriefigur. Det tog en evighet att måla dit alla prickar i ansiktet.
Ännu en bild på söta Anna-Maria.
Jonny var en clown.
Twiggy-Emelie och Micke.
Sophie var utklädd som zombie sjuksköterska.
 
Det var så roligt att så många kunde komma, alla hade verkligen gått all in med utklädnaderna. Kvällen slutade inte precis som jag ville att den skulle göra men annars så var lördagen helt perfekt! 
Stort tack förresten till Simon och Micke som stannade kvar på söndagen och hjälpte till att städa.
Foto: Gabrielle Degerman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0