Torsdagsångest

- Sportlovet är snart över och det känns som att jag inte har gjort någonting vettigt alls.
- Har världens träningsabstinens och mitt gymkort på inpuls har gått ut.
- Att jag snart går ut skolan och jag inte kommer träffa alla i klassen lika ofta.
- Att jag inte har fått min studentmössa ännu.
- Ångest över körkortet.
- Måste få ett jobb efter jag har gått ut skolan.
- Måste vidareutbilda mig för att kunna få något roligt jobb inom kläddesign och att de vidareutbildningar som jag faktiskt tycker verkar passande bara finns nere i Borås och Göteborg. (Vill verkligen inte flytta från Piteå och särskilt inte till Borås.)
- Att många kompisar kommer att flytta när de har gått ut skolan.
- Att jag måste göra matteläxa, mönsterkonstruktion och samhälls innan lovet är slut. (Varför kallar de ens det för lov när man ändå tar med sig halva skolan hem?)
- Måste sy klart mitt projektarbete snart. Har ett par herrbyxor och två klänningar + brudslöjor kvar att sy klart.

Kommentarer
Postat av: Gabygirl

det må vara en klen tröst men babe, jag ska bo kvar!

2012-03-02 @ 17:41:08
URL: http://gabrielledegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0