Fredag 160312

Nyss kommit hem efter att ha varit och gjort riskettan på körskolan, nu blir det gymmet för kroppsmätning och efter det blir det hårdträning.

Är helt slut efter gymmet. Gjorde pass 4 idag med bröst, mage och ryggövningar. Fick även göra en kroppsmätning vilket var något nytt för mig, det gick ut på att jag fick stå på en våg där de sedan knapprade in mig längd, ålder och sedan räknade den ut hur många procent fett, muskelmassa osv som jag har i min kropp. Den räknade också ut hur många kalorier jag borde få i mig dagligen för att inte bryta bort några muskler.
Innan jag åkte hem från gymmet passade jag även på att boka in mig på ännu ett spinningpass som är imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0