Tisdag 240712

Här kommer en kort sammanfattning om vad som har skett under den senaste tiden.
 
Först och främst så har jag gått ut gymnasiet där jag gick sömnadslinjen mode & design. Fick tre fantastiska år tillsammans med den bästa klassen man kan tänka sig. 
Sen gamska snart efter studenten så började jag jobba som vikarie på källbogårdens äldreboende (som jag förövrigt jobbade på i fjol som sommarflicka). Det var ett ganska tufft arbete för mig som inte är särskilt van att arbeta inom vården men det gick bra ändå, hade fyra roliga veckor där. Sedan tog mitt vickande slut så nu är det bara att börja söka jobb igen.
Och som jag skrev i förra inlägg så åkte jag och Gugge iväg till Göteborg en vecka och hälsade på Josse, Martin och Gustavs syster. Jag har tagit ganska många bilder från veckan i Göteborg, bilderna finns upplagda på min instagram @Josefinbodin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0