Angående lägenheten...

Den lämnar jag i april. Ska äntligen säga upp lägenheten och flytta hem till piteå och börja pendla igen. Var lite osäker på om jag skulle få säga upp lägenheten pga att jag inte visst om jag skulle få något busskort. Anledningen till varför jag ska säga upp lägenheten är att jag verkligen inte trivs här, inte i den lilla tomma klaustrofobiska ettan som jag måste sova ensam i varje natt, jag trivs inte heller i blåsiga luleå, staden som på något sätt alltid är lika död. Känner mig även väldigt obekväm med den hyresvärd jag har för tillfället.
Vill även flytta hem till piteå igen för att få vara nära alla mina kompisar, gugge och familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0