Fredag 281212

First aid kit - In the hearts of men
 
Sitter och klickar runt på internet som vanligt och helt plötsligt hittar jag den perfekta nyårsklänningen, typiskt nog några få dagar innan nyårsafton. Kommer ju inte hinna få den tills dess om jag skulle beställa den nu. Funderar dock på att beställa den så jag kan ha den nästa år. 
Kan beskriva klänningen lite snabbt; en lagomt lång svart/glittrig peplum klänning med långa ärmar. Skulle passa perfekt till ett par skyhöga klackar och svarta naglar. Åhh kan inte sluta tänka på den.
Påtal om kläder så har jag hittat tillbaka min inspiration till att sy egna. Om jag nu lyckas få tummen ur röven ska jag nog först sy en bustier med krage. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0