Måndag 241011

Har haft en relativt lugn helg. På fredagen hade jag praktik till kl 6. Efter praktiken åkte jag iväg till Rickard för att träffa finfolket och dricka go öl.
Lördagmorgon spenderade jag och gugge framför tvn med glass och gråtfilmer. Slutade med att jag var den enda som stormgrät i slutet av the notebook. Senare mot kvällen var vi bortbjudna på födelsedagsfest hos Irma på degeränget.
Söndagmorgon bestod av te, ostochmarmeladfrallor och en massa tv-serier samt filmer. Råkade somna efter filmerna och därav missade jag en fikabjudning hos Rebecka. Förlåt Rebecka. Efter den lilla tuppluren åkte jag hem från Gustav. När jag väl kom hem fick jag finbesök av Emma. Blev mest prat och kaffedrickande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0