Onsdag 080611

Hej och förlåt för min lilla bloggfrånvaro. Det har varit på tok för fint väder för att bara sitta inne hela dagarna. Ni vet, måste ju jobba på brännan haha.
Just nu sitter jag hemma hos min älsklings Sofie, har varit inneboende hos henne nästan hela veckan.
Idag så cyklade vi in till stan och såg på då alla studenter kom åkandes i snygga vrålåk iklädda i klänning och kostym. Det är först nu som jag börjar inse att det bara är ett år kvar innan det är min tur att få gå på studentbalen. Jag har redan börjat småplanera på hur min balklänning ska se ut. Jaja, nog med bloggande för ikväll. Ska gå och vara social med Sofie nu. Pusshej!
Pspspspspsps, efter kl 12 imorgon så är det äntligen lördag hela veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0