Packlista inför trästockfestivalen 2011

Har gjort en liten packlista för det som jag kommer att ta med till trästockfestivalen i år. Har aldrig tältat på någon festival förut så jag har inte riktigt 100% koll på vad som jag kommer behöva. Här kommer då min packlista iaf. Kommentera det här inlägget om ni vet att jag har glömt någonting eller om ni vill komma med egna förslag. Tack.
Sovsäck
Plånbok
Fulladdad mobil
Bekväma skor (converse)
Kläder efter väder + ett ombyte (kikar igenom teenagecrimez.tumblr.com efter inspiration till festivalkläder)
Solglasögon
Vattenflaska
Dricka
Smink
Våtservetter och sminkservetter
Handsprit
Tandborste med liten travel-size tandkrämstub
Torrschampo
Öronproppar
Deo
Huvudvärkstabletter
Plåster

Kommentarer
Postat av: Slem

ibland blir det ju riktigt kallt om nätterna. långkallingar & mjukisbrallor brukar jag ha ibland. men nu har det ju ändå varit ganska varmt (:

2011-07-17 @ 12:29:44
URL: http://lastflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0