Fredag 140111

Är hemma i Piteå nu.. Eller har rättare sagt varit det i några timmar nu. Idag har jag inte gjort så mycket, hade ingen engelska på morgon så jag fick typ två timmars sovmorgon. Hade svenska C på morgon, som av någon konstig anledning verkar vara mycket lättare än svenska B? Efter svenskan så hade jag textil där jag äntligen sydde klart min parkas/sportjacka. Försökte ta en bild på den med min mobilkamera (som svek mig pga "konflikt i galleriet"), så det blev inga bilder. Får prova att ta en bild nästa vecka med min vanliga kamera istället. Hursomhelst så blev jag nöjd med jackan så jag kommer att visa upp den nu på skolans årliga modevisning. Och påtal om modevisning, söker just nu modeller till mitt projekt arbete som jag ska ha i trean. Har redan skickat ut mitt första meddelande till min kanske blivande herrmodell?
Jaja, ska gå och försöka hitta på något vettigt att göra nu. Pusshäj!

Kommentarer
Postat av: Jada7327

Enjoy your website very much. Good job!

2011-05-11 @ 12:06:39
URL: http://jada7327.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0