HVMD

Det är inte förrens nu det slår mig att det här är det sista sommarlovet jag har + att sommarlovet är snart slut. Känns lite småtrist men vad som känns mest trist är att det här kommer vara det sista året som jag kommer få tillbringa i samma klass som dessa snyggingar. Tankarna om studenttåg och studentbalen känns fortfarande så långt borta även fast det inte ens är ett år kvar.
Ska bli så oerhört skönt att ta studenten men är orolig över vad jag ska göra av mitt liv efter gymnasiet. Söka jobb? Studera vidare? Flytta? Alla dessa tankar skrämmer mig men jag är väl medveten om att jag kommer måsta göra allt det där. Måsta studera vidare för att kunna få ett bra jobb för att på så sätt tjäna pengar för att kunna flytta osv.
Men som sagt, ett år kvar och jag vet att det kommer bli ett bra år.

Ni är verkligen underbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0