Sensommar

Då har finfolket dragit sig hem igen. Hade det riktigt trevligt ikväll. Bakade gopizza, drack gott, lyssnade på LP-skivor, hängde på min altan och bara hade det allmänt mysigt. Leo kom också förbi på kvällskvisten och berättade om sin spännande tågluff som han nyss kommit hem från. Känner hur resefebern kommer krypandes.
Hade verkligen inte kunnat få en bättre avslutning på lovet, som förövrigt är mitt sista sommarlov.
Nu hör jag sängen kalla mitt namn. Godnatt.
Veggie pizzan. Bild tagen av Emelie.

Kommentarer
Postat av: Emelie

tack för all gott du bjöd på! super snällt : ) hoppas det blir bra med skola igen då. pusshejs.

2011-08-21 @ 09:21:29
URL: http://lastflowers.blogg.se/
Postat av: Ellen

Usch, blev sjukt frustrerad för jag fattade inget alls om hur jag skulle hitta bilderna. Så såg inget tyvärr.

2011-08-21 @ 16:01:34
URL: http://hemmagjortvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0