Identitetskris

Jag ser så himla tråkig ut. Kollar just nu igenom gamla och nya bilder på mig. Förr så drog mitt utseende i alla fall till sig blickar, kanske inte på ett positivt sätt. Men nu känns det nästan som att man är osynlig. Jag ser så himla vardaglig och tråkig ut.
Jag har vanligt brunt hår, har vanliga tråkiga kläder, sminkar mig vanligt. Jag är vanlig och tråkig! Ibland känns det som att jag borde göra något helt impulsivt och crazy. Kanske drar en "josse 8c" och klipper håret kort och färgar det rosa/svart igen.. eller så inte. Men någon ändring känns det som att jag behöver göra. Lugg? Konstig hårfärg? Piercing? Något?
Jaja, får hoppas på att identitetskrisen försvinner snart innan jag gör något galet.

Kommentarer
Postat av: Carro

Gör någonting helt impulsivt/spontant!

2011-04-29 @ 14:51:49
URL: http://diverseannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0