Fredag 080411

Äntligen fredag och äntligen helg! Känns så himla härligt, har haft en så stressig vecka. Bara en massa skolarbete hela tiden.
Nu till andra saker, idag åkte jag hem till mina föräldrar i Piteå. Känns riktigt skönt att få vara hemma ett tag. Har inte träffat mina föräldrar på drygt två veckor nu. Min syster är också här nu. Det är riktigt kul att få träffa henne, man har ju som saknat henne sedan hon flyttade till Stockholm.
Och nu då man är hemma måste jag ju också ta tillvara på tiden och hälsa på Pitefolket. Blir att dra till Josse ikväll, blir nog stughäng, tedrickande och andra trevligheter.
Slutbloggat för nu ska jag se på teen mom. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0