040411 - Dag 1 Presentera mig själv.

Heter Josefin, är 17 år och studerar andra året på hantverks programmet mode & design i Luleå. Bor i en 1a i Luleå om vardagarna och om helgerna så bor jag hemma hos mina föräldrar i Piteå. Jag gillar att sy, umgås med mina vänner, plinga på gitarren, mysa med gubben min, dricka kaffe och sova. Gillar även att rejva när jag är på rätt humör.
Vad mer kan jag säga.. Jag har en storasyster som heter Malin, men henne träffar man inte så ofta nuförtiden sedan hon flyttade till Stockholm. Det är ju som lite trist för jag saknar ju söstra min.
Som jag nämnde tidigare så studerar jag hantverks mode och design i Luleå för att senare kunna vidare utbilda mig till sömmerska eller stylist. Det skulle vara ett jobb i min smak.
Finns inte så mycket mer att säga, det här får duga så länge, kan hända att jag jag kommer tillbaka till det här inlägget för att skriva lite mer om migsjälv. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0