Måndag 131210

Hjälp jag hänger inte med! Tiden bara flyger iväg. Jag upptäckte idag att det bara är en skolvecka kvar innan jullovet, så på lunchen drog jag, Linn och Rebecka till stan där jag passade på att köpa de sista julklapparna. Inte för att skryta men jag överträffade nog mig själv med julklapparna detta år haha, vill nästan behålla alla julklappar som jag har köpt.
Nåja, innan vi gick tillbaka till skolan så svängde vi förbi roasters och köpte med oss varsin kaffe, vilket nog var mitt smartaste köp för dagen iom att jag hade glömt att ta med mig mina vantar till skolan så var kaffekoppen det enda som förhindrade mig från att dö av nedkylning.
När vi väl kom fram till skolan så träffade jag Elina som då ville släpa med mig tillbaka ut i kylan och iväg till Vila där hon skulle köpa nå kläder. Efter en liten stund så lyckades Elina övertala mig. På med jackan och pangsarhalsduken och iväg till stan igen.
Detta är ett inlägg till min familj och mina vänner som ett bevis på att jag med hjälp av min levnadsvilja och en kopp take-away kaffe, lyckades överleva den kyliga morgonen måndagen den 1312-2010.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0